Aktuelt

KPMG Connected Enterprise – transformerer virksomheter

KPMG Connected Enterprise er vårt globale rammeverk som hjelper virksomheter å møte stadig større forventninger hos sine kunder. Vi bidrar til å skape kunde- og verdiorienterte selskaper som er agile, konkurransedrevne og som setter kunden først.

Vi lever i en verden der kunder krever høy grad av tilpasning, tett oppfølging og konstant tilgjengelighet. Mange selskaper opplever at nye konkurrenter stjeler kunder med nye måter å drive butikk på.

Med rammeverket KPMG Connected Enterprise kan vi evaluere modenhetsnivå i en virksomhet innenfor åtte områder og sørge for at disse forvandles til konkurransefortrinn.

KPMG Connected Enterprise:

  • Gir organisasjoner et felles språk for å diskutere utfordringer
  • Gir forståelse for selskapets fortrinn vs. markedsledende fortrinn
  • Viser om selskapet bør satse på en fokusert investering eller en komplett transformasjon
  • Bygger en historie som skaper samhold rundt transformasjonprosessen

Rammeverket inneholder også underområder som er bransjespesifikke og gjør det mulig å levere en detaljert analyse av hvordan og hvor de åtte ulike områdene treffer en organisasjon.

Eksempel på bransjespesifikke områder for "Retail"

Områdene kan deretter vises i KPMGs Retail Enterprise on a Page, og synliggjør hvor de treffer i en fullintegrert organisasjon

Ta kontakt med Morten Henrik Svendsen hvis du vil vite mer om KPMG Connected Enterprise.

 

morten.svendsen@kpmg.no

98 28 20 30